Re: ATREND 6230 - nieudany upgrade BIOS

Autor: RobertP (robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 17:57:13 MET DST

Z gory dzieki odpowiedz.

Uzylem nowszych wersjii AWDFLASH tzn. 7.11 (ze strony producenta) i
7.64A
(z ftp producenta) przy probie upgradu w obu przypadkach wyskakuje
komunikat :
" The program file's part number does not match with your system" , co
prawda mozna zrobic upgrade, bo pyta czy kontynuowac ..

Czy to znaczy, ze ta wersja programu nie dziala z moja plyta ???

Na starym programie tzn. v.6.21 jest OK, zadnych komunikatow i teraz
niewiem, czy mam ponownie uzyc starego do aktualizacji, poprzednio sie
nie
udalo ???

Robert