Re: crack

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 14:18:52 MET DST

Robert wrote:

> He he, kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem. Pszemol nie
> przesadzaj. I tak nie zmienisz pogladow Twoich oponentow, przypuszczalnie
> tak jak Oni nie sa w stanie przekonac Ciebie do swoich wartosci.

Hmm... To ja się podzielę swoimi spostrzeżeniami.
Dyskusje na temat używania pirackiego oprogramowania nie są nowością.
Pojawiają się w newsach od dawna. Z tym że dawniej jednak większość
była przeciwko piractwu. Teraz tylko nieliczni sprzeciwiają się
kradzieży
programów. Czyli jednak ktoś czyjeś poglądy zmienił...

Swoją drogą pozapisuję sobie ksywki, inicjały itp. ludzi, którzy są
za piractwem. Być może w razie ewentualnych przyszłych interesów
warto wiedzieć, czy w przypadku osoby X można liczyć na uczciwość.

Pozdrawiam
Artur