Re: Plyta ATX i zasilacz -dziwne objawy

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 14:16:20 MET DST

On Sat, 24 Jun 2000 08:07:38 GMT, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote:
>Nie. Sprawę załatwiałem korespondencyjnie: znajomy napisał mi, że ma
>komputer, który nagle przestał się uruchamiać (dyski startują, ekran
>czarny). Ja mu na to, że zasilacz. On napisał, że zmierzył zasilacz i
>daje poprawne napięcia, a ja mu znów na to, żeby zmienił zasilacz :)
>Zmienił i komputer ruszył.
>Sam osobiście trochę dawniej miałem podobny przypadek, ale tylko
>diagnozowałem sprawę. Komputer się nie włączał, napędy szalały, jednak
>napięcia na zasilaczu były mniej więcej w normie. Wymiana zasilacza
>znów pomogła.

To mowiac szczerze miales duzo szczescia i duzo pecha.
Przez moje rece przeszly setki komputerow - zasilacz nigdy nie byl powodem
takich problemow. Zdarzalo sie ze nie startowal, spalil sie, albo
komputer sie resetowal w losowych momentach, bywaly plyty z problemami
z PWR GOOD, ale zdecydowana wiekszosc chodzila doskonale ..
Zasilacz to ostatnie zrodlo problemow w pececie..

J.