Re: crack

Autor: Robert (skyrobin_at_sec.polbox.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 00:17:21 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message
> hattab <hattab_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:8ire1v$cd6$1_at_flis.man.torun.pl pisze...
> Czyżbyś był właścicielem tej grupy? A to ci nowina...
> A może uważasz, że wszyscy na tej grupie to złodzieje?
> Nie obrażaj uczciwych ludzi, bo wbrew temu co Ci się
> wydaje, są tacy uczciwi i tutaj...

> Wilka do lasu ciągnie a złodziej najlepiej czuje się wśród złodziei.

He he, kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem. Pszemol nie
przesadzaj. I tak nie zmienisz pogladow Twoich oponentow, przypuszczalnie
tak jak Oni nie sa w stanie przekonac Ciebie do swoich wartosci. Obserwuje z
pewnym zaciekawieniem wszystkie wypowiedzi i coraz bardziej przypomina mi to
odwieczne spory obiektywistow z subiektywistami w kwestii istnienia prawdy
obiektywnej. Ponadto dyskusje prowadzone na zasadzie przypuszczen kto jest
uczciwszy prowadza donikad.

Pozdrawiam

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl