Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 06:08:39 MET DST

hattab <hattab_at_poczta.onet.pl> w artykule news:8ire1v$cd6$1_at_flis.man.torun.pl pisze...
> Dlaczego do Polski nie wrocisz obronco moralnosci i nie zaczniesz
> naprawiac swiata tutaj ?

Ależ z powodzeniem udaje mi się ta robota na odległość...
Po coż mam wracać - sami mówicie, że jest tam źle!

> Wytykasz komus zlodziejstwo, siedzac u pana boga za piecem.

Przecież nie ma to znaczenia gdzie ja siedzę czy nie siedzę.
Wytykam złodziejstwo złodziejowi - co w tym dziwnego?

> Jesli nie jestes w Polsce to nie bedziesz mi dyktowal warunkow,
> co mam robic, a co nie.

Ależ nawet jakbym był w Polce to nie dyktowałbym Ci niczego...
O czym Ty mówisz? Warunki dyktuje Ci prawo w kraju w jakim żyjesz.
Ustawę z 1994 znasz? Może wartałoby abyś ją sobie przeczytał...
To nie ja Ci będę tłumaczył co robisz źle tylko policjant pałą!

> Tak wiec, wiekszosc Polakow to zlodzieje, a szanowany Pszemol
> to porzadny czlowiek. Jesli jestes taki porzadny, to dlaczego gadasz
> z piratami, zlodziejami, nierobami ??? Mozesz opuscic grupe i pojsc
> do "porzadnych" ludzi.
> Skoro ci tak jest tam dobrze, to dlaczego jeszcze sie zadajesz z tymi
> zlodziejami ???

Mam nadzieję, że ruszę Wasze sumienie... przynajmniej niektórych.

> Probujesz udowodnic wszystkim na tej grupie, jaki to jestes uczciwy -
> a co nas to obchodzi ???

Nie, to co ja czy Ty robimy nie ma znaczenia - mówimy o piractwie.

> Kazdy ma prawo sam zdecydowac czy sobie zainstaluje cracka czy zaplaci te 40
> czy wiecej $ za rejestracje, a jakis Pszemol nie bedzie niczyim cenzorem.

Pozwól jednak, że zachowam swoje prawo do nazywania rzeczy po imieniu.
Gdy będę widział, że ktoś kradnie to krzyknę ŁAPAĆ, GONIĆ ZŁODZIEJA!

> Jesli prosba o cracka godzi w twoje poczucie godnosci, to mykaj z tej grupy,
> albo zaloz grupe moderowana dla porzadnych i uczciwych :((.

Czyżbyś był właścicielem tej grupy? A to ci nowina...
A może uważasz, że wszyscy na tej grupie to złodzieje?
Nie obrażaj uczciwych ludzi, bo wbrew temu co Ci się
wydaje, są tacy uczciwi i tutaj...

> Btw: Mnie sie w Polsce podoba i niczego bym nie zmienial :).
> Pomimo, ze wiekszosc Polakow to zlodzieje :))

Wilka do lasu ciągnie a złodziej najlepiej czuje się wśród złodziei.