Re: Plyta ATX i zasilacz -dziwne objawy

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 05:32:28 MET DST

Andrzej <Andrzej_at_post.pl> w artykule news:GGa45.40891$DC.911764_at_news.tpnet.pl pisze...
> Moze ktos mi cos doradzi.
>
> Mialem plyte Acorp ATX na VIA ,model zx81 ,calkiem nowa .
> Od pewnego czasu zaczal sie pojawiac dziwna rzecz.. Przy wlaczeniu kompa nie
> zalaczal sie monitor ,tzn. zielona dioda mruga . Raz wlaczala karta monitor
> , a raz nie.
> Jak walnalem w zailacz to nie raz zadzialo,a raz nie.
> W koncu stalo sie tak ,,ze nawet po stukaniu w zasilacz nic nie pomoglo.
>
> !!!!!!!! komputer normalnie sie wlaczal ,ale nie ruszal HDD,palily sie tylko
> diody .Wylaczal sie rowniez bez problemu.

> [...]

Nie masz w domu woltomierza aby pomierzyć te 5 i 12 V?
Jeśli te napięcia są w porządku a płyta nie chodzi
to ciężko podejrzewać zasilacz...

Sprawdź czy właściwie są ustawione jumpery wokół procesora
albo czy procesor nie jest przypadkiem przedrukowany...
Procek pracujący niestabilnie również może takie efekty wywoływać.
Każdy ekspert - podkręcacz Ci to powie na grupie news:pl.comp.pecet