Re: crack

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 00:04:03 MET DST

Użytkownik Pszemol said:

> A szkoda, bo komentarz potrzebny: w Ameryce rónież każdy może
> sobie pozwolić bez większych wyrzeczeń na porządny samochód,
> za pół tygodniówki można kupić lodówkę czy pralkę automatyczną,
> czy to Cię usprawiedliwia aby uprowadzić ciężarówkę pełną fiatów
> czy polarów i jeździć nimi za friko "bo przecież cię nie stać"?
> Zazdrościsz ludziom mieszkającym w USA że ich stać na więcej niż
> Ciebie? To rusz dupę i wyjedź za granicę... nie masz odwagi?
> A może wolisz siedzieć i zrzędolić? W Polsce też da się być uczciwym.
> A ponieważ sytuacja gospodarcza jest jaka jest no to niestety trzeba
> [...]

Dlaczego do Polski nie wrocisz obronco moralnosci i nie zaczniesz naprawiac
swiata tutaj ? Wytykasz komus zlodziejstwo, siedzac u pana boga za piecem.
Jesli nie jestes w Polsce to nie bedziesz mi dyktowal warunkow, co mam
robic, a co nie. Tak wiec, wiekszosc Polakow to zlodzieje, a szanowany
Pszemol to porzadny czlowiek. Jesli jestes taki porzadny, to dlaczego gadasz
z piratami, zlodziejami, nierobami ??? Mozesz opuscic grupe i pojsc do
"porzadnych" ludzi.
Skoro ci tak jest tam dobrze, to dlaczego jeszcze sie zadajesz z tymi
zlodziejami ???
Probujesz udowodnic wszystkim na tej grupie, jaki to jestes uczciwy - a co
nas to obchodzi ???
Kazdy ma prawo sam zdecydowac czy sobie zainstaluje cracka czy zaplaci te 40
czy wiecej $ za rejestracje, a jakis Pszemol nie bedzie niczyim cenzorem.
Jesli prosba o cracka godzi w twoje poczucie godnosci, to mykaj z tej grupy,
albo zaloz grupe moderowana dla porzadnych i uczciwych :((.

Btw: Mnie sie w Polsce podoba i niczego bym nie zmienial :). Pomimo, ze
wiekszosc Polakow to zlodzieje :)) (wsluchujesz sie w glos G. Kolodki or
sth?)