Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 15:40:52 MET DST

"Włodek Wojtiuk" <wojwlo_at_kki.net.pl> wrote in message news:tyl45.41822$DC.933141_at_news.tpnet.pl...
> Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8iqrh4.5h.0_at_pszemol.net>...
>
> Na zbity "ryj" wszyscy polecimy razem uNIĄ eUROP.
> koncesyjki, kontygenty, = przekręty

no właśnie - korupcja to też kradzież, tak powszechnie tu tolerowana!

> Trochę się uspokoiłem, tam w górze watku pisze sie o starszych wersjach;
> to działa; lepiej sie czuję mając Delphi 2.0 legalnie za 14,95 zł (przy
> okazji kursu programowania pewnej firmy).
> W pewnym sensie mamy alternatywę = Linux
> (żeby tak jeszcze Prokom zrobił Płatnika na tę platformę = mógłbym
> wtedy sporządnieć)

Naprawdę Nie stać Twojej firmy na MS Windows? Nie żartuj sobie...
Myślę, że możesz "sporządnieć" już dziś. Kupić Windows dla Płatnika
i zainstalować na tym samy pececie Linuxa jako "dualboot" i pod
nim używać wszystkiego innego niż Płatnik, skoro nie stać Cię na
wersje tych programów do Windows - naprawdę da się...

> -------------------
> A czy znane są Ci przypadki notorycznych przeprowadzek (w USA) tylko
> po to by zmniejszyć obciążenia podatkowe, bo mi tak...

Ale czego to ma niby dowodzić? Bo nie rozumiem...

> [...]
> to albo to idioci, lub co gorsza sabotażyści...
>
> Powiedzmy, dla mnie jest jakaś alternatywa; znajdę lepszą pracę np.,
> jaką alternatywę ma prowadzący tak zwany szmatex, ano taką że może
> znajdzie zatrudnienie w supermarkecie (który wiezie się na zwolnieniu
> podatkowym) jak za kilka miesięcy upadnie z przyczyn od siebie
> niezależnych... . Pan minister za to pochwali się że chroni interesy
> polskiego przemysłu odzieżowego - tylko kogo będzie stać na kupowanie tych
> ciuchów jeżeli ja nie znajdę pracy (moja własna firemka już się

Chyba zbaczasz na boczne tory... o czym Ty mówisz?
Ograniczmy się może do takiej prostej relacji: twórca programu-użytkownik.

> napisz ile Cię kosztuje 1 godzina siedzenia w sieci ?

A co to ma do rzeczy? Kto komu każe siedzieć w sieci?
Jak Cię nie stać to nie siedz!