Re: crack

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 10:25:25 MET DST

Pszemol wrote:

> Naprawdę Nie stać Twojej firmy na MS Windows? Nie żartuj sobie...

Tu się z Tobą nie zgadzam.
Nie mam firmy, ale próbuję sobie wyobrazić, co by było gdybym miał.
Jeśli ktoś mi mówi, że muszę kupić coś, bo tak sobie ktoś to
wymyślił, to od razu coś się we mnie sprzeciwia: jak to muszę?
Kto mi rozkaże kupić produkt firmy X? A co ta firma X jest,
Naród Wybrany? Misję dziejową spełnia?
Nie chodzi tu o kwestię stać - nie stać.

Pozdrawiam
Artur