Re: crack

Autor: Włodek Wojtiuk (wojwlo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 12:06:17 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8iqrh4.5h.0_at_pszemol.net>...

>Gratuluję postawy! Czy swoje dzieci w ten sam sposób kraść będziesz
uczył?
>No to widzę, że Polska daleko zajdzie...

Na zbity "ryj" wszyscy polecimy razem uNIĄ eUROP.
koncesyjki, kontygenty, = przekręty
Trochę się uspokoiłem, tam w górze watku pisze sie o starszych wersjach;
to działa; lepiej sie czuję mając Delphi 2.0 legalnie za 14,95 zł (przy
okazji kursu programowania pewnej firmy).
W pewnym sensie mamy alternatywę = Linux
(żeby tak jeszcze Prokom zrobił Płatnika na tę platformę = mógłbym wtedy
sporządnieć)
-------------------
A czy znane są Ci przypadki notorycznych przeprowadzek (w USA) tylko po to
by zmniejszyć obciążenia podatkowe, bo mi tak...

Generalnie zbyt przykręcona śruba obciążeń powoduje ucieczki w szarą
strefę itd. , z punktu widzenia etyki jest to niemoralne, z punktu
widzenia ekonomii normalne, jak władza tego nie widzi lub nie chce widzieć
to albo to idioci, lub co gorsza sabotażyści...

Powiedzmy, dla mnie jest jakaś alternatywa; znajdę lepszą pracę np.,
jaką alternatywę ma prowadzący tak zwany szmatex, ano taką że może
znajdzie zatrudnienie w supermarkecie (który wiezie się na zwolnieniu
podatkowym) jak za kilka miesięcy upadnie z przyczyn od siebie
niezależnych... . Pan minister za to pochwali się że chroni interesy
polskiego przemysłu odzieżowego - tylko kogo będzie stać na kupowanie tych
ciuchów jeżeli ja nie znajdę pracy (moja własna firemka już się
wykłada)...

napisz ile Cię kosztuje 1 godzina siedzenia w sieci ?

Pozdrawiam
Włodek