Re: crack

Autor: Włodek Wojtiuk (wojwlo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 11:14:08 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8isjit.64.0_at_pszemol.net>...
> [...]
(ciaaap)

>Ale czego to ma niby dowodzić? Bo nie rozumiem...

Tylko tego że zbyt daleko idący fiskalizm państwa powoduje konkretne
zachowania ( na pierwszy rzut oka nielogiczne);
- właśnie usiłowałem opisać kilka przykładowych...

(ciaap)

>Chyba zbaczasz na boczne tory... o czym Ty mówisz?
>Ograniczmy się może do takiej prostej relacji: twórca
programu-użytkownik.

w tej relacji bierze udział państwo jako trzecia strona wyposażona w
konkretne instrumenty, jak za głęboko te instrumenty wpycha to uzyskujemy
"rewelacyjne" efekty

>A co to ma do rzeczy? Kto komu każe siedzieć w sieci?
>Jak Cię nie stać to nie siedz!

A ma, bo dopełniło by obraz Polski (przez porównanie do USA)

---------------
Można też inaczej podejść do tematu; W demokratycznych wyborach Naród
wybrał model państwa nastepujący; Państwo - złodziej konkuruje z
obywatelami usiłującymi odkraść jak najwięcej z powrotem.
Podobno (większość tak twierdzi) należy szanować wyroki demokracji, a
więc...
Mamy to co chcieliśmy, i prosimy o odchrzanienie się od Naszego ulubionego
systemu organizacji państwowej.

W dalszej perspektywie ten system Nam zaszkodzi, demoralizując właśnie i
powodując "ubożenie szerokich warstw społ.", ale na Boga, toż był to wybór
d e m o k r a t y c z n y .

Pozdrawiam z kraju demokracji ludowej
Włodek