Re: crack

Autor: Włodek Wojtiuk (wojwlo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 12:21:46 MET DST

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8iqqfq.62.0_at_pszemol.net>...

>Pewnie że może i tak być, prawie wszystkie firmy stosują
>podobną politykę sprzedaży. Również Microsoft się do nich
(ciap)
Ty chciałbyś kupić mercedesa w cenie poloneza.
>A tego niestety nie chce sprzedawca - czy ma do tego prawo
>aby ustalić cenę rynkową swoich produktów tak jak się mu
>podoba? A no jasnę, że ma!

Tylko żeby istniało coś takiego jak rynek to ja muszę mieć trochę
pieniędzy i wybierać; np. nie ubezpieczę sie przez dwa lata, ale kupię
oprogramowanie i zainwestuję w firmę po prostu Z A R Y Z Y K U J Ę,
niestety państwo odmawia mi tego prawa, POLAKOWI nie WOLNO RYZYKOWAĆ - to
nie Ameryka, zostałem ubezpieczony na siłę przymusowo (zdrowotne podwojone
bo działalność), Buzek mi VAT z 7 do 22 proc przywalił I Z CZYM JA pójdę
dokonywać rynkowych wyborów jak mi g.. zostało.
Jaki tam u Ciebie klimat ?
bo moja siostra cioteczna jast w Plano, dla mnie za gorąco..
Pozdraw.
Włodek