odp.Crack

Autor: Hellspawn (hellspawn_at_rojca.net)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 11:52:49 MET DST

> Gdybyś Ty szukał cracka to też bym Cię od złodziei zwyzywał.
> Masz z tym jakiś problem chłopcze? To zadzwoń na policję...

CHLOPCZE!!!???
Hmm od 16 lat nikt do mnie chlopcze nie powiedzial...Najwidoczniej
masz kompleks maminsynka skoro do obcych ludzi mowisz chlopcze !

> Cos ty jest straznik moralnosci?
>
> Tak.
>taak? a co jest to twoje powolanie zyciowe?spelniasz swoja misje zyciowa?

> My tu w POLSCE ciezko przedziemy ty sobie uciekles bo ci sie nie podobalo
>
> Przykro mi, ale nie czuję się zobowiązany do odpracowywania studiów.
> Nikt ze mną umowy tego typu nie podpisywał.

 i ty cos mowisz o zlodziejach?TY ktory orkadles podatnikow czyli nas
wszystkich
z pieniedzy ktore WYDALISMY NA TWOJE STUDIA???!!!!

Rusza Cię sumienie?
Tak rusza mnie i to bardzo,ze ktos kto wypial tylek na kraj probuje pouczac
ludzi
ktorzy staraja sie w nim zyc

> Bzdura.
> Majątek to może dla sprzedawcy marchewek... ale nie każdy musi mieć
Windows!
> Skąd u Ciebie to socjalistyczne myślenie, że kazdy ma jednakowy żołądek
> więc każdy powinien tyle samo jeść?
> Jak Cię kuźwa nie stać na Windows to nie kupuj! Kto Ci każe?
> Ale również nie kradnij... bo ktoś będzie miał pełne podstawy
> nazwać Cię obrzydliwym złodziejaszkiem, szabrownikiem!

Czlowieku ja w 90 roku otworzylem swoja firme ,gdybys w tych latach odczepil
sie od piersi swoje mamusi to bys wiedzial ze innego softu nie bylo a ja
potrzebowalem windowsa zeby wspolpracowac z partnerami z zagranicy.
Mialem zrezygnowac z kontraktow zagranicznych dlatego ze "nie każdy musi
mieć Windows" ?
Nie stac mnie bylo ale kupilem bo MUSIALEM !

> Znaczy to tylko tyle, że nie stać Was na te programy...
> Również nie stać Cię na mercedesa, jaguara ani jaht...
> Czy kradniesz wszystko na co Cię nie stać? No to jesteś złodziejem.

Ale cos ty sie tak uparl do tego mercedesa , jaguara czy jachtu ?
Najwidoczniej nie znasz genezy oraz przyczyn piractwa w Polsce skoro
porownujesz soft , do auta czy jachtu !

> [...]
> Czy na tym polega ten Twój pozorny patriotyzm? Przecież są w Polsce
> firmy programistyczne, są w Polsce dobrzy programiści, którzy
> pewnie mogliby zarobić te pieniądze o których tu mowa, no ale
> na czym zarobią? Skoro taki pseudo-patriota Hellspawn namawia
> Polaków do kradzieży drogiego, importowanego software działając
> na korzyść ich konkurencji promując standard Worda czy Accessa?
> Przemyśl to co piszesz bo widzę, że Twoje poglądy jeszcze niedojrzałe...
> Acha, zapytaj mamy co to takiego moralność, to nowe słowo przyda Ci się.

Ja nie bronie piratow, ale znam sytuacje przecietnego polaka,przecietnej
polskiej
rodziny.
Mowisz :"(..)Jak Cię kuźwa nie stać na Windows to nie kupuj! Kto Ci każe?"
Wszytskie firmy dzialajace w Polsce ktore chca zatrudnic nowego pracownika
(oczywiscie pracujacego w biurze),pierwsze co pytaja nie wazne jako kto
chcesz pracowac zadaja pytanie :
Jak z obsluga komputera?
Czy zna sie windowsa?
Worda?
Exela?
Prze to ze nas nie stac na te produkty , mamy wszyscy isc do pracy jako
robotnicy,smieciarze??!!!
Nie mow mi ze sa kursy, ze mozna pojsc na kurs..!!!
Bo kazdy wie ze jezeli sie tego w domu nie pozna nie pocwiczy to taki kurs
nic nie da !!!!
I tak juz UE probuje z nas Polakow robic narod pozbawiony przemyslu
ciezkiego
zeby im gospodarki nie zalamac ...teraz ty ze swoimi zlotymi teoriami
probujesz
zrobic z naas narod tumanow !!
Moralnosc ..facet moralnosc to pojecie wzgledne i odbierane przez
spoleczenstwo
na sposob jaki mu odpowiada dlatego twoja moralnoscia jest to zeby nas
pouczac za wygodnego fotela z kupa forsy a nasza ze mamy cie w d....e i tak
bedziemy uzywali pirackiego softu dopoki jego producenci wraz z Billem
Gatsem
i MIKROSYFEM na czele ktory stosuje monopolistyczne prakyki na rynku
skoncza zwyklych uzytkownikow skazanych na ich produkty okradac !

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/