Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 23:24:15 MET DST

"Hellspawn" <hellspawn_at_rojca.net> wrote in message news:001501bfdb95$7b6cc840$efb852c3_at_rojca.net...
> Hmmm.....zastanawiasz mnie wasc i to tak na Maxa...gdyz nie umiem pojac
> co ci q...a do tego co kto czego uzywa i czy jest legalne czy nie?!!!
> Dziewczyna chciala craca a ty ja od zlodzieji wyzywasz!!!!

Gdybyś Ty szukał cracka to też bym Cię od złodziei zwyzywał.
Masz z tym jakiś problem chłopcze? To zadzwoń na policję...

> Cos ty jest straznik moralnosci?

Tak.

> My tu w POLSCE ciezko przedziemy ty sobie uciekles bo ci sie nie podobalo
> albo
> dostales lepsza posade jeden kij uciekles a najgorsze jest to ze jezeli tu
> studiowales
> i zdobyles mgr to pieniadze ktore panstwo wydalo na twoje ksztalcenie
> poszly w las , teraz pracujesz i placisz podatki w amreyce i co nie okradasz
> przez to Polske , Polakow ... NAS??!!!!!!

Przykro mi, ale nie czuję się zobowiązany do odpracowywania studiów.
Nikt ze mną umowy tego typu nie podpisywał.

> I tyyyyyyyyyyyy wypominasz komus ze chcial krakaaaaaaaaa?? !!!!!!

Tak, ja wypominam ZŁODZIEJOWI że KRADNIE.

> Boze nie moge nosi mnie jak widze posty od takich ludzi..

Rusza Cię sumienie?

> Normalnie siedze cicho i nie odpisuje na tak bezdenie glupie posty ale
> twoj nie dal mi spokoju normalnie mnie nosi !!!

Cieszę się, bo właśnie o to mi chodziło, aby sprowokować
dyskusję na temat piractwa. A więc dzięki za odzew ;-)

> Moze w tam kiedys kupowales legalne oprogramowanie ale chyba
> miales fabryke pieniedze bo jak pamietam w 90 lata windol 3.11
> kosztowal MAJATEK.

Bzdura.
Majątek to może dla sprzedawcy marchewek... ale nie każdy musi mieć Windows!
Skąd u Ciebie to socjalistyczne myślenie, że kazdy ma jednakowy żołądek
więc każdy powinien tyle samo jeść?
Jak Cię kuźwa nie stać na Windows to nie kupuj! Kto Ci każe?
Ale również nie kradnij... bo ktoś będzie miał pełne podstawy
nazwać Cię obrzydliwym złodziejaszkiem, szabrownikiem!

> Teraz se zyjesz w ameryce zarabiasz min 2000 $ a legalny soft kosztuje cie
> max 100 $ !!!!!!
> Facet u nas 2000 $ to zarabia 10 % ludnosci kraju !!!

Znaczy to tylko tyle, że nie stać Was na te programy...
Również nie stać Cię na mercedesa, jaguara ani jaht...
Czy kradniesz wszystko na co Cię nie stać? No to jesteś złodziejem.

> Sredania statystyczna to 400 $ i to zawyzana przez dyr kopalni czy
> prezesow duzych firm zarabiajacych po 10000 - 20000 $ miesiecznie !!!!
> I ty wypominasz nam ZLODZIEJOM ze nie stac nas na windowsa za 2000 zl ??
> Przepraszam wszytskich za tak dlugiego posta ale poprostu juz nie
> wytrzymalem !

No ale zastanów się... czy swoją wypowiedzią bronisz złodziei?
Czy jesteś pewny, że chcesz tą swoją Polskę pogrążyć w jeszcze
większej biedzie skoro promujesz złodziejstwo i nieuczciwość?
Czy na tym polega ten Twój pozorny patriotyzm? Przecież są w Polsce
firmy programistyczne, są w Polsce dobrzy programiści, którzy
pewnie mogliby zarobić te pieniądze o których tu mowa, no ale
na czym zarobią? Skoro taki pseudo-patriota Hellspawn namawia
Polaków do kradzieży drogiego, importowanego software działając
na korzyść ich konkurencji promując standard Worda czy Accessa?
Przemyśl to co piszesz bo widzę, że Twoje poglądy jeszcze niedojrzałe...
Acha, zapytaj mamy co to takiego moralność, to nowe słowo przyda Ci się.