Re: crack

Autor: Hellspawn (hellspawn_at_rojca.net)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 17:32:23 MET DST

> Widzicie panowie, ale przecież najprościej jest UKRAŚĆ program
komercyjny...
> Kto by tam sobie zaprzątał głowę szukając darmowych wersji podobnych
progsów.

Hmmm.....zastanawiasz mnie wasc i to tak na Maxa...gdyz nie umiem pojac
co ci q...a do tego co kto czego uzywa i czy jest legalne czy nie?!!!
Dziewczyna chciala craca a ty ja od zlodzieji wyzywasz!!!!
Cos ty jest straznik moralnosci?
My tu w POLSCE ciezko przedziemy ty sobie uciekles bo ci sie nie podobalo
albo
dostales lepsza posade jeden kij uciekles a najgorsze jest to ze jezeli tu
studiowales
i zdobyles mgr to pieniadze ktore panstwo wydalo na twoje ksztalcenie
poszly w las , teraz pracujesz i placisz podatki w amreyce i co nie okradasz
przez to
Polske , Polakow ... NAS??!!!!!!
I tyyyyyyyyyyyy wypominasz komus ze chcial krakaaaaaaaaa?? !!!!!!
Boze nie moge nosi mnie jak widze posty od takich ludzi..
Normalnie siedze cicho i nie odpisuje na tak bezdenie glupie posty ale
twoj nie dal mi spokoju normalnie mnie nosi !!!
Moze w tam kiedys kupowales legalne oprogramowanie ale chyba
miales fabryke pieniedze bo jak pamietam w 90 lata windol 3.11
kosztowal MAJATEK.
Teraz se zyjesz w ameryce zarabiasz min 2000 $ a legalny soft kosztuje cie
max
Facet u nas 2000 $ to zarabia 10 % ludnosci kraju !!!
Sredania statystyczna to 400 $ i to zawyzana przez dyr kopalni czy prezesow
duzych firm zarabiajacych po 10000 - 20000 $ miesiecznie !!!!
I ty wypominasz nam ZLODZIEJOM ze nie stac nas na windowsa za 2000 zl ??
Przepraszam wszytskich za tak dlugiego posta ale poprostu juz nie
wytrzymalem !

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/