Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 23:13:20 MET DST

"sofu" <sofu_at_kki.net.pl> wrote in message news:8iqqso$j6f$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> A ja wam powiem cos co jest absolutna prawda!!!
> Bez pirackich programow bylibysmy uwstecznieni jak ludzie pierwotni.

Bzdury gadasz.
Uważasz, że w Polsce nie ma zdolnych ludzi, którzy potrafiliby
pisać tanie i nowoczesne programy lokalnie? Zapewniam Cię, że są.
Ale niestety nie potrafią pisać aż tak tanio, aby konkurować
z piratem co to sobie nagrywarkę kupi i zacznie MS Office kopiować.

> Tylko obcowanie z najnowszymi wersjami znanych (wiodacych na swiecie)
> programow
> pozwala na rozwoj. Najlepszy komputer bez nowoczesnego softu jest do d..
> Wielu wystarczalby XT gdyby TAGA i TIGA musieli uzywac jako edytor tekstu i
> baze danych.
> To soft wymusza zmiany kompow i ogolny postep. Gdyby za kazdym razem (czytaj
> co pol roku)
> kupowac nowe wersje programow, to nie wystarczyloby nam pieniedzy na nic
> innego w zyciu.
> Wielu ludzi zreszta nawet na piraty nie stac.

Wielu ludzi nawet na zupę nie stać - dać im MS Office!
Proletariusze Wszystkich Krajów Łączcie się...

> Ile programow jakie posiadamy w ogole uzywamy? Po prostu tkwia na kompie, a
> my sie od czasu do czas nim "pobawimy", albo i nie. Na tym wiekszosc ludzi
> nie zarabia pieniedzy.

To już problem tych ludzi - jeśli za program miałbyś zapłacić
to kupowałbyś tylko to co potrzebujesz. Proste?

> [...]
> Office, to nasuwa sie pytanie o ile wiecej miljardow dolarow mialby Bill G.
> gdyby wszyscy karnie pokupowali jego produkty. Pomyslcie tez o metodach
> jakie stosuje Microsoft (przez co go chca podzielic). Oni zarabiaja takie
> pieniadze jakich nie wypracowuja czesto cale kraje i narody. Ile tak
> naprawde jest wart soft. Program kosztujacy 1000 dolarow rownie dobrze by
> mogl kosztowac 100, a i tak by na nim zarobili. Soft to szczegolny rodzaj
> towaru. Jezeli juz go ktos stworzy to mozna go powielac w nieskonczonosc za

Wybacz, ale Twoja wypowiedź jest żałosnym nieporozumieniem.
Według jakiej kalkulacji prezentujesz nam tu swoje odkrywcze
obliczenia? Czy sądzisz, że u Oracle czy Microsoft siedzą
w marketingu głupcy? Czy sądzisz, że Ty, sofu, potrafisz
im dać receptę na lepszy biznes? Może troszkę pookory, kolego...

Cena pojedynczej licencji programu jest w dużym przybliżeniu:

    kosztem produkcji, marketingu programu plus zysk
     liczba kopii/licencji jaką planujemy sprzedać

Przemyśl to sobie i nie pleć więcej takich bzdur...

> Pirackie programy sa czesto okradaniem okradajacych.

Kogo konkretnie masz na mysli, bo stawiasz tu poważne zarzuty...
Mam nadzieję, że nie są bezpodstawne - kto, co i komu tu ukradł?