Re: Portale generuja straty bo to dzialalnosc reklamowa a nie dochodowa Re: Wartosc portali

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 11:55:08 MET DST

> Taa, tylko w górnictwie kasę topi państwo (to by mogło nas interesować) a w
> portalach prywatni inwestorzy (who cares!?)

Czy ja wiem, akurat w akcje firm internetowych weszly fundusze
emerytalne, ktore inwestuja pieniadze publiczne przyszlych emerytow.
A co bedzie gdy sie okaze za iles tam lat, ze te biznesy nie przyniosly
zyskow, a generuja straty.
W koncu od tych inwestycji moze zalezec wysokosc emerytury.

> To inwestorzy
> powinni się opamiętać i nie łykać tak naiwnie słowa "internet" jako remedium
> na wszelkie bolączki.

Ale gdy inwestorem jest inwestor instytucjonalny typu fundusz
emerytalny, to nie naleazy od niego oczekiwac wiedzy, ani doswiadczenia.
Lyka co my zareklamuja. A inwestuje pieniadze publiczne.

Dlatego lepiej teraz przestrzegac przed wycenami portali na poziomie
setek milionow dolarow niz ma sie zkonczyc jak z kopalniami,
ktore byly warte ksiegowo te setki milionow, a zostaly zatopione,
gdyz przynosily straty.
I teraz ich wartosc to wartosc placu nad kopalnia i zlomu z maszyn
minus koszty zamkniecia, odprawy , koszty rekultywacji terenu.

Dariusz