Re: Portale generuja straty bo to dzialalnosc reklamowa a nie dochodowa Re: Wartosc portali

Autor: Bartek Golebiowski (bartek_at_click5.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 01:22:44 MET DST

Użytkownik Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:393FF9E5.7DA9_at_poczta.onet.pl...

> Oczywiscie ze nie.
> Tylko trzeba jak najszybciej restruktyzowac finansowanie portali i
> biznesow internetowych, aby nie utopic kasy jak w gornictwie.

Taa, tylko w górnictwie kasę topi państwo (to by mogło nas interesować) a w
portalach prywatni inwestorzy (who cares!?)

Po cholerę takie rady i lamentowanie. Ja nie zainwestowałem 3 milionów
dolarów w portal, a ty? To czemu się tak martwisz i burzysz!? To inwestorzy
powinni się opamiętać i nie łykać tak naiwnie słowa "internet" jako remedium
na wszelkie bolączki.

--
Gołąb >>> http://www.click5.pl/golab/