Re: Portale generuja straty bo to dzialalnosc reklamowa a nie dochodowa Re: Wartosc portali

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 13:45:42 MET DST

Bartek Golebiowski napisał(a) w wiadomości:
<8VV%4.16204$qi.422700_at_news.tpnet.pl>...

>Użytkownik Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:393FF9E5.7DA9_at_poczta.onet.pl...

>Taa, tylko w górnictwie kasę topi państwo (to by mogło nas interesować) a w
>portalach prywatni inwestorzy (who cares!?)

No tak, ale jak prywatni umocza dupe w inecie, to bedzie to dodatkowa
kropelka do kryzysu i wszyscy na tym bekniemy. Bo dla kazdego z nas jest
lepiej, jak wiekszosc inwestuje trafnie. A ze nie ma to bezposredniego
zwiazku z prywatna kieszenia? A miejsca pracy, a koszt kredytow? Itd. Moim
zdaniem racje maja ci, ktorzy wietrza wielka burze gdy rozwali sie obecna
koninktura internetowa, a jeszcze wieksza, gdy zacznie sie wielkie
przechodzenie na emeryture w Stanach - wartosc akcji na tamtejszym rynku
przekraca wielokrotnie wartosc firm, wiec gdy przyjdzie realizowac zyski z
gieldy, to kryzys roku 29 okaze sie drobnym potknieciem tylko. Zreszta -
zaczyna sie robic ciekawie, kto zgadnie, jak poleca na twarz akcje blue
chips, gdy wreszcie M$ zostanie zmuszony do podzialu?

>Po cholerę takie rady i lamentowanie. Ja nie zainwestowałem 3 milionów
>dolarów w portal, a ty? To czemu się tak martwisz i burzysz!? To inwestorzy
>powinni się opamiętać i nie łykać tak naiwnie słowa "internet" jako
remedium
>na wszelkie bolączki.

Tak, ale ja np. nie lubie, gdy mi oprocentowanie kredytu skacze z 18 na 28%,
albo gdy trace zamowienia, bo klienci nie maja obrotow itd. A na to sie
niestety zaczyna zanosic. Mam nadzieje, ze sie to troche wyprostuje. Juz z
dwojga zlego wole monopol mikrosyfu i koniunkture niz sprawiedliwosc i
zalamanie rynku. Ale zeby to tylko od M$ zalezalo...

T.

PS. A Expert miewa racje, choc przedstawia ja w bardzo szczegolny sposob
:)))