Re: Jak nagrywać?

Autor: waldziob (waldek_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 22:28:01 MET DST

Tomek Floyds wrote:
> Pomimo wielu prób z mojej strony, wciąż nie mam pojęcia jak nagrywać.
> Chodzi mi o metody zapiu Disk-at-once i track-at-once.
> Kiedy używać tych opcji w audio a jakiej opcji w danych.
> Proszę Was, wyjaśnijcie mi to łopatologicznie.

Czesc

Nie wiem jak to jest z tymi trybami w przypadku nagrywania danych,
natomiast w przypadku nagrywania cd-audio to tryb:
- disc-at-once pozwala na nagranie plyty audio bez wylaczania lasera
_miedzy_ utworami, zapobiega to pojawianiu sie trzaskow miedzy utworami
przy odczycie w niektorych odtwarzaczach cd, ponadto mozna
wstawiac/usuwac przerwy miedzy utworami co pozwala nagrywac plyty
koncertowe( bez przerw miedzy piosenkami), podsumowujac w tym trybie
plyta nagrywana jest cala za jednym razem,
- track-at-once w tym trybie kazdy utwor jest nagrywany oddzielnie(
nastepuje wylaczenie lasera miedzy nagraniem poszczegolnych utworow),
umozliwia to narywanie plyty po kawalku ( bez zamykania plyty ) bez
straty pojemnosci!!!, niestety taka niezamknieta plyte mozemy odtworzyc
tylko w nagrywarce :(.

Jest jeszcze session-at-once ale .. przyznaje sie nie wiem czym sie
charakteryzuje ten tryb.

--
waldziob
waldek_at_mail.zetosa.com.pl