Re: Proszeo porade!

Autor: Dave (davex_at_kl.onet.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 22:44:26 MET DST

> Ile mozna dac za uzywany monitor 19" Philips Brillance 109MP?
> http://www.cadena.com.pl/produkty/?id=95
> Dajcie znac moze ktos ma i podzieli sie doswiadczeniami!
> Pozdrowienia.

Cześć
Mam 109mp już od roku. Przy zakupie (nówka) dałem za
nią 2800pln. Ogólnie mówiąc spoko monitor. Wysokie
częstotliwości odświeżania norma tco 99
640 -150hz
800 - 144hz
1024 -120hz
1280 - 85hz
1600 - 85hz
wzorcowe OSD mozliwość regulacji praktycznie wszystkich parametrów(moira,
temperatura kolorów).
Uwaga przy zakupie nie daj się nabrać na tekst
"ma plamkę 0.22" .W specyfikacji plamka .22 odnosi się do
odległości "pionowej" (dokładnie nie wiem) między punktami.
Prawdziwa plamka to 0.26.Monitor na dwa wejścia D-sub i
BNC. Wbudowane głośniki są dobrej jakości, przy dźwięku
na maksa obraz nie drży. Regulacja wysokich i niskich tonów
w OSD. Jedyną wadę jaką znalazłem to jakość obrazu w
1280x1024 ("widoczne pionowe linie"). Przed zakupem polecam
sprawdzić monitor programem Nokia Monitor Test najlepiej na
karcie, z którą będzie używany
Dave