Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 23:29:09 MET DST

Dnia Fri, 12 May 2000 12:29:04 +0200, Barteczek napisał(a):

>Użytkownik Jardecky <jardecky_at_astercity.net> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:391b093c_at_news.astercity.net...

>Mam pytanie jeśli ktoś może pomóc niech pisze.
>Wczoraj pojechałem do MM z chaszplem był na gwarancji facet mi powiedział że
>wyslą go do naprawy. Najlepsze jest to że wczoraj przed wyjazdem używałem
>tego monitora i w nim coś wybuchło i poszło tyle dymu jak ze starego
>Rubina!!

Zdarza się :)

>Monitor który ma 4 miesiące!!

A pomyśl, jak ja się musiałem wkurzyć, gdy w Niemczech, w dwuletnim fordzie
kupionym w autoryzowanym salonie rozleciał się wałek rozrządu...

>Co mam zrobić jeżeli ja nie chce już tego monitora przecież wprowadzili mnie
>w błąd i dalej robią w balona twierdząc że mają rację.Czy mogę jakąś z nimi
>się kłucić żeby odnieść swoją rację?
>Jakie podać argumenty?

Po prostu skorzystaj z rękojmi. Na jej podstawie możesz bezwzględnie zażądać
zwrotu kasy i nie mogą odmówić. A jak spróbują, to dzwoń do Federacji
Konsumentów.

P.S. Jak odpisujesz na czyjś list, to swoją wypowiedź umieszczaj ZA cytowaną
     treścią, a nie PRZED nią, jak to robisz teraz.

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |