Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 12:29:04 MET DST

Mam pytanie jeśli ktoś może pomóc niech pisze.
Wczoraj pojechałem do MM z chaszplem był na gwarancji facet mi powiedział że
wyslą go do naprawy. Najlepsze jest to że wczoraj przed wyjazdem używałem
tego monitora i w nim coś wybuchło i poszło tyle dymu jak ze starego
Rubina!!
Monitor który ma 4 miesiące!!
Jeżeli oni mi ten monitor naprawią to ja i tak go nie chce bo popracuje
jeszcze 4 m-ce i znowu wybuchnie.
Gdy oddawałem w MM do serwisu mówie że ten monitor to nie jest Fujitsu bo
nigdzie nie jest to napisane i firma też się nie przyznaje to takiego
modelu.
Ten ciulik dalej twierdzi że jest to Fujitsu i mówi że gdy nie naprawią to
będzie kasa do odbioru lub nowy.
Co mam zrobić jeżeli ja nie chce już tego monitora przecież wprowadzili mnie
w błąd i dalej robią w balona twierdząc że mają rację.Czy mogę jakąś z nimi
się kłucić żeby odnieść swoją rację?
Jakie podać argumenty?
Użytkownik Jardecky <jardecky_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:391b093c_at_news.astercity.net...