Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 23:29:09 MET DST

Dnia Thu, 11 May 2000 16:12:51 +0200, bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl napisał(a):

>Takiego spamu to jeszcze na grupie nie było (reklamy, różne teksty już czytałem,

Przepraszam, ale to nie ma nic wspólnego ze spamem. Po prostu zwyczajny
offtopic...

>ale skarg sfrustrowanego gościa (tak na marginesie to serdecznie współczuję
>tylko to NTG) to jeszcze nie było)

A to fakt - nie było :)

>Ps życzę Ci żebyś się odnalazł w zyciu - ucieczka z Kraju to nie sposób ale
>porozmawiaj o tym np na pl.soc.

No nie wiem - nasz kraj zaczyna być coraz gorszy... i nie mam na myśli
warunków finansowych, bo z tym nie jest najgorzej, ale kretynizm do kwadratu
urzędujących władz... co gorsza, kretynizm ten jest stały, niezależnie od
tego która strona siedzi przy korycie :(
IMHO to żeby ten kraj dorósł do demokracji, muszą minąć jakieś dwa
pokolenia... no, może jedno. Ale na razie to jest coraz gorzej :(
Tak więc nie dziwię się koledze Lewapowi. Ja też mam zamiar pracować za
granicą, gdzie na wejściu warunki finansowe mam jakieś 10x lepsze niż choćby
w Wawie...

P.S. Jak odpisujesz na czyjś list, to swoją wypowiedź umieszczaj ZA cytowaną
     treścią, a nie PRZED nią, jak to robisz teraz.

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |