Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 21:57:31 MET DST

On Thu, 25 May 2000 09:50:55 +0200, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds13.agh.edu.pl> wrote:

>Mimo wszystko ... mimo wszystko wole miec pelny modem i nie miec problemow
>np. pod Linuxem.

Alez Spirit to prawdziwy (choc nietypowy w obsludze - nie widac go
jako UART 16550) modem. Zeby jeszcze specyfikacje sprzetowa oficjalnie
opublikowali...

>Mialem wczesniej Zoltrix'a VSPi3 V.90 ISA teraz mam Zoom'a V.90 ISA i z obu
>jestem zadowolony.

To miales wiecej szczescia niz ja do Zoltriksow - jedyny model pelnego
modemu (FM VSP) to musieli schrzanic uklad wejsciowy (cholerne
przekazniki!).

>A jesli chodzi o doswiadczenia z winmodemami to tylko RAZ mi sie zdarzylo
>zeby winmodem pracowal tak stabilnie i bezproblemowo jak inny modem
>sprzetowy.

Spirit ma szanse tak pracowac - w koncu najczarniejsza robote odwala
DSP modemu, procesor glowny komputera jedynie korekcje i kompresje (a
to nie sa zadania ostro uwarunkowane czasowo - moga w kolejce postac).
Bo ze inne winmodemy to nieszczescie - zgadzam sie w pelni...

--
Darek