Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 09:50:55 MET DST

> O ile mi wiadomo jedyna "niesprzetowoscia" Spirita FMHCF56i PCI jest
> koniecznosc zainstalowania driverkow, ktore tworza wirtualny port
> szeregowy. Poza tym cala robote odwala chipset HCF na pokladzie modemu
> i nie trzeba szybkiego kompa (min. P100).
> Jesli ktos uzywa tylko Windowsow to jest to chyba niezly modem
> za taka cene.

Mimo wszystko ... mimo wszystko wole miec pelny modem i nie miec problemow
np. pod Linuxem.

Mialem wczesniej Zoltrix'a VSPi3 V.90 ISA teraz mam Zoom'a V.90 ISA i z obu
jestem zadowolony.

A jesli chodzi o doswiadczenia z winmodemami to tylko RAZ mi sie zdarzylo
zeby winmodem pracowal tak stabilnie i bezproblemowo jak inny modem
sprzetowy.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl