Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 23:13:36 MET DST

> Alez Spirit to prawdziwy (choc nietypowy w obsludze - nie widac go
> jako UART 16550) modem. Zeby jeszcze specyfikacje sprzetowa oficjalnie
> opublikowali...

Taaak? To dlaczego nie dziala pod linuxem jesli to jest "prawdziwy pelny"
modem?

> To miales wiecej szczescia niz ja do Zoltriksow - jedyny model pelnego
> modemu (FM VSP) to musieli schrzanic uklad wejsciowy (cholerne
> przekazniki!).

Zoltrix z tego slynie ze pakuje felerne styczniki do swoich produktow ...

> Spirit ma szanse tak pracowac - w koncu najczarniejsza robote odwala
> DSP modemu, procesor glowny komputera jedynie korekcje i kompresje (a
> to nie sa zadania ostro uwarunkowane czasowo - moga w kolejce postac).
> Bo ze inne winmodemy to nieszczescie - zgadzam sie w pelni...

Ma szanse ale tak nie zawsze sie zdarza.

Przyklada - Abit BE-6 II + Spirit + nowa linia i drivery = max
28800-31200bps

Sprawa tyczy sie Krakowa, a tutaj napewno dostepowki V.90 sa.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl