Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: Ramirez (koski_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 21:42:51 MET DST

Ja mam IBM DPTA 2050 + Abit BE6 II w dodatku
a jeszcze żeby było ciekawiej to wszystko chodzi na magistrali 150 MHZ
(PIII500E_at_750) od z górą pół roku i jest pełne SPOKO!
A komputer chodzi około 7 h dziennie i naprawdę się nie nudzi...
O czym Wy Panowie w ogóle mówicie?
Trafiliście po prostu na egzemplarze które komuś niestety w przeszłości
wypadły
z ręki niestety...:-))))
A jest na rynku takich dużo...
Ja zawsze kupuje u generalnego importera oryginalnie fabrycznie zapakowany
prosto z pudełka i transportuje do domu osobiście... (z Wawy do Cz-wy)
I robie tak z górą za każdym razem od pięciu lat, dla siebie dla swojego
biura, znajomych itp
Zamontowałem już ze 30 różnych IBMów i z żadnym do tej pory się nic nie
stało..
Tak że PANOWIE NIE SIEJCIE WROGIEJ PROPAGANDY, tylko kupujcie z pewnych
żródeł
Na temat innych producentów dysków się nie wypowiadam , bo nie miałem do
czynienia,
                                               Morbius
morbius_at_priv6.onet.pl
Użytkownik "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" <elmer_at_ktm.com.pl> napisał w
wiadomości news:392E339C.A75EC20A_at_ktm.com.pl...