Polaczenie 2 komputerow przez 2 modemy?

Autor: Lukas K. (lukas-k_at_go2.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 16:30:21 MET DST

Witam wszystkich uzytkownikow grupy!
Zwracam sie z uprzejma prosba o odpowiedz na moje pytanie, mianowicie:
    Czy mozna polaczyc dwa komputery przez dwa modemy, nie uzywajac zadnej
telekomunikacji?
Juz wyjasniam:
Chodzi o to, ze mieszkam w domu w ktorym stoja dwa komputery i obydwa maja
modemy. Miedzy pokojami jest polozony w scianach kabel 4-o zylowy. Czy mozna
uzywac modemow jako kart sieciowych? (kablem z jednego modemu do drugiego),
czy cos w tym stylu.
Oszczedzilo by mi to kupowania kart sieciowych, przeciagania nowego kabla po
prostu bylo by super.
A jesli nie, to czy jest jakis inny sposob?
Najlepiej kablem kilku zylowym (mam go pod dostatkiem), odleglosc miedzy
komputerami wynosi ok. 40 - 60 m.
Z gory dziekuje.

Pozdrawiam
lukas-k_at_go2.pl