Re: Polaczenie 2 komputerow przez 2 modemy?

Autor: [3mpi] (emperor_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 17:22:27 MET DST

Lukas K. napisał(a) w wiadomości: <8gm1fd$nsg$3_at_main.toi.tarnow.pl>...
>Witam wszystkich uzytkownikow grupy!
>Zwracam sie z uprzejma prosba o odpowiedz na moje pytanie, mianowicie:
> Czy mozna polaczyc dwa komputery przez dwa modemy, nie uzywajac zadnej
>telekomunikacji?
>Juz wyjasniam:
>Chodzi o to, ze mieszkam w domu w ktorym stoja dwa komputery i obydwa maja
>modemy. Miedzy pokojami jest polozony w scianach kabel 4-o zylowy.

Najlepiej byloby tu postawic 2 sieciowki 10Mb (najtansze ok 40 zl).
Wykozystalbys w optymalny sposob te kable w scianie :). Czy modemy zwykle
beda dzialac ? Watpie. Jak juz musialyby byc te na lacza stale. Poza tym
predkosc max 33600 bps to nie jest za wiele.

Czy mozna
>uzywac modemow jako kart sieciowych? (kablem z jednego modemu do drugiego),
>czy cos w tym stylu.
>Oszczedzilo by mi to kupowania kart sieciowych, przeciagania nowego kabla
po
>prostu bylo by super.
>A jesli nie, to czy jest jakis inny sposob?
>Najlepiej kablem kilku zylowym (mam go pod dostatkiem), odleglosc miedzy
>komputerami wynosi ok. 40 - 60 m.
>Z gory dziekuje.

Sa tez takie media konwertery co sie podpina do COMa a dalej idzie skretka i
znowu wchodzi do COMa. Tylko nie wiem jaki to ma zasieg.

[3mpi]