Re: Polaczenie 2 komputerow przez 2 modemy?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 22:44:01 MET DST

> Zwracam sie z uprzejma prosba o odpowiedz na moje pytanie, mianowicie:
> Czy mozna polaczyc dwa komputery przez dwa modemy, nie uzywajac zadnej
> telekomunikacji?

Nie ma takiej mozliwosci, chyba ze zakupisz sobie centralke telefoniczna.

> A jesli nie, to czy jest jakis inny sposob?
> Najlepiej kablem kilku zylowym (mam go pod dostatkiem), odleglosc miedzy
> komputerami wynosi ok. 40 - 60 m.
> Z gory dziekuje.

Pozostaje zakup dwoch kart sieciowych i pociagnieciu kabelka (UTP lub BNC do
wyboru). Przy takiej odleglosci zastanow sie czy nie warto dorzucic jeszcze
50zl i kupic karty 10/100Mbps i zapodac crossover na kabelku.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl