Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Rafal Wojnar (duszek_at_softsystem.com.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 08:28:33 MET DST

> Moim zdaniem warto dorzucic 60-100zl i kupic modem sprzetowy na ISA.

O ile mi wiadomo jedyna "niesprzetowoscia" Spirita FMHCF56i PCI jest
koniecznosc zainstalowania driverkow, ktore tworza wirtualny port
szeregowy. Poza tym cala robote odwala chipset HCF na pokladzie modemu
i nie trzeba szybkiego kompa (min. P100).
Jesli ktos uzywa tylko Windowsow to jest to chyba niezly modem
za taka cene.

Milego dnia :)
Rafal