Re: Savage4 Pro

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 10:55:26 MET DST

Gonzo napisał(a) w wiadomości: <6%YW4.28573$zA1.681777_at_news.tpnet.pl>...

>Użytkownik Wojtek Piasecki <piacho_at_hermes.umcs.lublin.pl> w wiadomooci do
>grup dyskusyjnych napisał:392A7B1F.67E_at_hermes.umcs.lublin.pl...

>Proponuje od razu zmienic plyte na jakas z chipsetem intela lub via.
>Nie wiem jak innym ale mi nie udalo sie ani razu uruchomic agp-texturingu
na
>chipsecie ali i sis, co powodowalo notoryczne wieszanie gier 3d przy
>karatch
>na agp.
>Gonzo

Pare slow o samej karcie : ost. WYLECZYLEM SIE OSTATECZNIE z savage 4 tez
pro zreszta, przyznaje sie do niej
http://www.excelseries.com/customer.htm.Od poczatku same problemy, starszy
bios i nie chce widziec innego biosu, problemy (znane szeroko) z
sterownikami, zalosna obsl.DirectX, nalezy w wydajnosci ustawic prawie
minimun, ze nie lubia sie z LX tez powinienes wiedziec, jednak widze iz
interesuja cie inne chipsety, pod BX tez te same problemy, pod VIA troche
lepiej ale dalekie od np : OEMowej Rivy TNT.Niewiele jest jej w stanie pomoc
S3 Twek .
Ma pewna zalete to co lubi metal.dll chodzi na niej wspaniale, i jest
wdziecznym obiektem rozpracowywania, jednak jesli nie lubisz dreszczyku
emocji i nie masz zbyt wiele czasu to odradzam.

Jest to oczywiscie tylko maoa skromna opinia ze tak powiem calym
zdamiem.POWODZENIA