Re: Szyfrowanie dysku... -czy aby warto?

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234free.net.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 18:02:42 MET DST

Karol Grela wrote:

> Pawel Boguszewski <pmbogusz_at_1234free.net.pl> wrote:

[cut]

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> A jak ten dysk widać potem w Windows? Moze jako dysk sieciowy? Pytam,
> bo akurat szyfrowanie mi na plaster (jest prostsze loop-device) ale
> _bardzo_ szkukam jakiegoś programu, ktory montowalby jakis katalog z
> dysku lokalnego, tak aby Windows widzialy go jako dysk sieciowy...

Dziala w Windows (na inne systemy to nie wiem, polecam http://www.pgpi.com/)
Widac go jako dysk lokalny. Mozna go podczepiac i odczepiac w dowolnym
momencie - moze byc automatycznie odlaczany po ustalonym czasie lub na hotkey.

Jezeli chodzi ci o samo podczepianie katalogow, to pewnie znajdziesz cos
lepszego.

--
Pozdrowionka
  Pawel Boguszewski