Re: Szyfrowanie dysku... -czy aby warto?

Autor: Karol Grela (grela_at_technologist.com)
Data: Thu 25 May 2000 - 12:06:01 MET DST

Pawel Boguszewski <pmbogusz_at_1234free.net.pl> wrote:

> [cut]

> Dziala w Windows (na inne systemy to nie wiem, polecam http://www.pgpi.com/)
> Widac go jako dysk lokalny. Mozna go podczepiac i odczepiac w dowolnym
                ^^^^^^^^^^^^^
no niestety...
> momencie - moze byc automatycznie odlaczany po ustalonym czasie lub na hotkey.

OK, dzięki za adres, sprawdze.

> Jezeli chodzi ci o samo podczepianie katalogow, to pewnie znajdziesz cos
> lepszego.

A właśnie jakoś nie mogę znaleźć. Jest np. programik, który ,,montuje''
katalog jako CDROM (pewnie aby gry oszukiwać?) ale takiego, który robiłby
dysk sieciowy nie widziałem :-(

Ponownie apel: jeśli ktoś coś wie...
(szukałem w inecie i pytałem też na pl.comp.os.win95: nic)

Pozdrawiam,

--
   /   \ grela_at_technologist.com    http://zinc.ichf.edu.pl/~grela/
  /~~~~~ *current address* Max-Planck-Institut für Kohlenforschung
 (______ D-45470 Mülheim a.d. Ruhr, Germany. FAX: +49-208-306-2980