Specjalista do odzyskania danych z dysku SEAGATE 4GB

Autor: MJ (mjasinski_at_cybernet.com.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 13:24:16 MET DST

Poszukuję specjalisty, który odzyska mi choć
część danych z dysku SEAGATE 4GB (za opłatą).

Sytucja jest następująca.
W komputerze był dysk Seagate 4GB oraz Quantum 1GB.
Na Seagacie były dwie takie same partycje po niecałe 2GB FAT16
(ich dokładna wielkość w MB jest mi znana).

System uruchomiłem z dyskietki (win95) i formatowałem
Quantuma z jedną partycją (format c:),
partycja z FAT32.
W tym czasie dysk Seagte był odłączony z biosu,
a drugi dysk podłączony.

Po ponownym podłączeniu w biosie obu dysków,
okazało się że oba dyski zawierają takie same
informacje o partycjach i systemach, tzn.
jedna partycja FAT32 ok. 1040 MB.

Formatowałem dysk Quantum, a takie same informacje
o partycjach zapisały się na obu dyskach!
Dane są(!) na dysku Seagte, bo trochę już się dało
odzyskać, ale tylko z jego pierwszej partycji.

Wielokrotnie robiłem takie rzeczy jak zakładanie,
kasowanie partycji, foramotwanie dysków pod dos, win
i nigdy mi się takie czady nie porobiły.

Proszę o wszelkie nadzieje pomocy !!!

telefon/sms do mnie 0501-403-493
Wrocław

| Mariusz Jasiński - Wrocław |