Re: podkręcenie K6

Autor: Piotr R. (opinio_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 May 2000 - 13:18:36 MET DST

arturm_at_meritus.pl (oscar) wrote in
<oNsW4.18703$zA1.474806_at_news.tpnet.pl>:

>Przyrostu predkosci nie ma (jak slusznie zauwazyles), ale pytanie
>dotyczylo samego podkrecenia a nie jego zasadnosci. Ja po kilku probach
>i testach wrocilem do 450 MHz, jednak jak ktos chce pracowac na 500 to
>co zabronisz mu ? a pomoc koledze trzeba

No bez przesady jakis przyrost predkosci musi byc , z tym ,ze w
przypadku K6-2 minimalny jezeli zmieniasz tylko mnoznik.
Roznice widac dopiero przy podnoszeniu szyny (np do 112MHz) co
daje szybsze transfery z i do pamieci i czestotliwosc pracy cache L2.
Warunkiem sa tu jednak dobre pamieci: CAS-2 przy 112 MHz inaczej
(np. przy CAS-3) taka zabawa nie ma sensu.

Pozdrawiam

--
Piotr Rokicki,
e-mail: opinio_at_poczta.fm