Re: Specjalista do odzyskania danych z dysku SEAGATE 4GB

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 15:49:04 MET DST

Użytkownik "MJ" <mjasinski_at_cybernet.com.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję specjalisty, który odzyska mi choć
> część danych z dysku SEAGATE 4GB (za opłatą).
>
> Sytucja jest następująca.
> W komputerze był dysk Seagate 4GB oraz Quantum 1GB.
> Na Seagacie były dwie takie same partycje po niecałe 2GB FAT16
> (ich dokładna wielkość w MB jest mi znana).
>
> System uruchomiłem z dyskietki (win95) i formatowałem
> Quantuma z jedną partycją (format c:),
> partycja z FAT32.
> W tym czasie dysk Seagte był odłączony z biosu,
> a drugi dysk podłączony.
>
> Po ponownym podłączeniu w biosie obu dysków,
> [...]
Wyprobuj program Mrecovery. Najpierw pokopiuj sobie to co odzyskales i
zabezpiecz. Potem tym programikiem zacznij szukac az znajdziesz uklad
partycji z przed awarii lub przynajmniej taki uklad ktory pozwoli ci
odzyskac dane z drugiej partycji (bo pierwsza juz odzyskales ?). Jesli nie
potrafisz go zdobyc moge ci go przeslac oczywiscie nieodplatnie.
Pozdrawiam