Re: Windows 9x i Linux na jednym PC dziala !!!

Autor: Mariusz (lisu_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 21:59:59 MET DST

> P.S.: Dwa a nawet wiecej OS'ow mozna zainstalowac na wiele sposobow.
> Musisz wiedziec konkretnie czego chcesz.
> P.S.2: Ja tez kiedys nic nie wiedzialem nt. Linuxa i wspolistnienia
> wielu systemow operacyjnych w jednym komputerze, ale zaczalem od
> przeczytania wszystkiego, co wpadlo mi na ten temat w reke,

Raczysz sobie zartowc howto linuxowe to dosc obszerne dokumenty a dla
poczatkujacych to czsem magia ....

Czasem lepiej kogos zapytac i reszte doczytac ,
nie zasze jest wiadomo gdze szukac :(
a jedna podpowiedz wiecej zrobi niz caly dzen czytania .

A tak na marginesie to pytanie jest faktycznie nie do tej grupy,
ale jak znam grupe comp.os.linux to raczej otrzyma standardowa odpowiedz
bo taki temat jest malo interesujacy i czesty..

pozdrawiam Mariusz

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl