Re: Windows 9x i Linux na jednym PC dziala !!!

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Mon 22 May 2000 - 09:17:15 MET DST

On Fri, 19 May 2000 21:59:59 +0200, Mariusz <lisu_at_ikar.mps.com.pl>
wrote:

>Raczysz sobie zartowc

Nie. Absolutnie nie. Pisalem to calkiem powaznie.

> howto linuxowe to dosc obszerne dokumenty a dla
>poczatkujacych to czsem magia ....

Pamietam to jeszcze. Jednak JA przez to przebrnalem. Tym bardziej, ze
dokumenty traktujace o wspoldzieleniu dysku przez kilka systemow
operacyjnych sa w miniHOWTO (jesli dobrze pamietam).

>Czasem lepiej kogos zapytac i reszte doczytac ,
>nie zasze jest wiadomo gdze szukac :(
>a jedna podpowiedz wiecej zrobi niz caly dzen czytania .

Jest to prawda. Nie moge zaprzeczyc.

Ja jestem po prostu jakis nienormalny - zanim zaczne komus zawracac
d... glowe, to najpierw staram sie sam znalezc odpowiedz. W dobie
Intenetu jest to bardzo proste. Po prostu wydaje mi sie, ze grzecznosc
tak nakazuje, aby najpierw samemu troche popracowac. Przy okazji
znajduje sie wiele innych rzeczy, co czesto pozwala spojrzec na
problem bardziej kompleksowo.

>A tak na marginesie to pytanie jest faktycznie nie do tej grupy,
>ale jak znam grupe comp.os.linux to raczej otrzyma standardowa odpowiedz
>bo taki temat jest malo interesujacy i czesty..

To jest eufemizm miesiaca. :)

>pozdrawiam Mariusz

pozdrowienia

BBG