PROBLEMY Z NAGRYWANIEM !!!

Autor: ALLUMINAS (alluminas_at_poczta.fm)
Data: Fri 19 May 2000 - 22:14:28 MET DST

Witam !!!
Otoz posiadam nagrywarke SAMSUNG SW-206, na AMD K6-2 500 i 64 MB DIMM 100
Mhz, od okolo tygodnia mam problemy z nagrywaniem plyt . Wczesniej wszystko
dzialalo bez zarzutu, a nagrywarka ma 5 miesiecy. Program jakiego uzywam to
NERO v.4083. Przy probie nagrania kompaktu
po okolo 20 % nagrywarka zaprzestaje zapisu i wyswietla sie blad " Write
Error ". Firmware nagrywarki v 1.40. O ile wczesniej nie mialem problemow z
nagrywaniem w trybie
"on the fly" o tyle teraz nawet podczas trybu " Test and Burn" problem
pojawia sie podczas testu. Wiem ze nie jset to problem zwiazany z predkoscia
przesylu danych z HD na CD bo probram wykonuje testy predkosci pomyslnie, a
ja nagrywam z predkoscia x4 ( chociarz nominalna to x6).
Wszystko pracuje na WIN 98.

Wiec stad moje pytanie - co jest nie tak ?