Re: Windows 9x i Linux na jednym PC

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 11:54:02 MET DST

On Fri, 19 May 2000 09:39:46 GMT, "Gim3" <Gim3_at_poczta.fm> wrote:

>Jak założyć Linuxa i Windowsa 9x na jednym PC

Nie chcialbym wyjsc na takiego, co to sie czepia o glupoty, ale:
po pierwsze: to bylo juz tyle razy!!!
po drugie: istnieje cos takiego jak zbior dokumentow HOWTO i ich
polski odpowiednik, czyli JTZ (Jak To Zrobic)
po trzecie: istnieje grupa pl.comp.os.linux, na ktora raczej to
pytanie powinno byc skierowane.

BBG

P.S.: Dwa a nawet wiecej OS'ow mozna zainstalowac na wiele sposobow.
Musisz wiedziec konkretnie czego chcesz.
P.S.2: Ja tez kiedys nic nie wiedzialem nt. Linuxa i wspolistnienia
wielu systemow operacyjnych w jednym komputerze, ale zaczalem od
przeczytania wszystkiego, co wpadlo mi na ten temat w reke,
poeksperymentowalem, a dopiero potem zadawalem pytania (a tak
naprawde, to chyba w ogole nikogo o nic nie zapytalem - do wszystkiego
doszedlem sam).