Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 00:48:12 MET DST

On 18 May 2000 16:51:15 GMT, izydorst_at_ikar.mps.com.pl (Izydor) wrote:

>Szkoda, że nie nagrałem :-) Na osłodę zostaje jeszcze dzisiaj i jutro na
>TV4 meciarski program dla komputerowców META.

Meta jest debesciarska! :-> w zeszlym tygodniu mialem (nie)przyjemnosc
to obejrzec. Goscie opowiadajacy o aparatach fotograficznych sprawiali
wrazenie jakby wlasnie zgarnieto ich z ulicy i kazano mowic o czym o
czym raczej nie mieli pojecia. Z reszta nie tylko oni. Totalny brak
profesjonalizmu. Nie przygotowany tekst, brak umiejetnosci swobodnej
wypowiedzi - totalny belkot. Najsmutniejsze jest to, ze tak naprawde
jest wielu ludzi dobrze znajacych sie na rzeczy, a w TV wystepuja
tekie buraki. Gdybym byl ich szefem juz by szukali nowej pracy

Pozadrowka
GLide