Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 05:53:53 MET DST

Użytkownik "Izydor" <izydorst_at_ikar.mps.com.pl> napisał w wiadomości news:slrn8i57k2.gf.izydorst_at_localhost.localdomain...
> Aż tu nagle przychodzi PhoeniX i mówi:

To był wyjątek. Oglądałem kilka innych i były na lamerskim poziomie, ale za
ten program to autorom powinni dać dożywotni zakaz pracyw ogłupiaczach,
tfu, w środkach musowego przykazu.

> (ciach o telewizorni)
> Eee tam. Jajca to były wczoraj w Rowerze Błażeja o c/hakerach.

Co tak krótko? Rzuć coś więcej. Byli z ZHP czy z ZHR?

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //