Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 18:51:15 MET DST

Aż tu nagle przychodzi Angel Ares i mówi:

> "Izydor" <izydorst_at_ikar.mps.com.pl> wrote in message

> A co? A co?

Długo by mówić :-) Najbardziej podobały mi się wypowiedzi koleżanki,
której zmartwieniem było to, że chaker może czytać jej pocztę. Na to
jakiś koleś odpowiedział, że chakerzy nie grzebią się w cudzych brudach.
Jak zwykle prowadzący nie umieli przeprowadzić dyskusji w sensowny sposób,
zawsze stękający pytający miał dość czasu, a odpowiadający nie.
Ale mają u mnie dwa plusy - raz za rozrywkę, a drugi za to, że zaprosili
jako eksperta człowieka, który podał prawidłową definicję hackera - jako
kogoś, kto po prostu bardzo dobrze się na czymś zna.
Szkoda, że nie nagrałem :-) Na osłodę zostaje jeszcze dzisiaj i jutro na
TV4 meciarski program dla komputerowców META.

Izydor

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.