Re: szybki dysk twardy

Autor: Pipuch NET (pipuch_at_net.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 00:41:29 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> napisał w wiadomości

> Chcę kupić szybki dysk twardy w cenie do 1000zł. Szukam testów takich
dysków,
> czy są dostępne gdzieś na WWW? Prawdopodobnie będę wybierał między Fujitsu
> a Seagate, czy możecie mi coś jeszcze polecić, lub chociaż wymienić ich
wady
> i zalety ?

Hmm posiadam IBM'a 20Gb 7200 rpm 2Mb cache jest dosc szybki a nawet bardzo i
dziala bez zarzutu kosztuje okolo 650 - 700 zl
warto sie tez zastanowic nad quantumem ( cena podobna )
(fujitsu 20 gb mozna kupic nawet banke taniej )
co do segate to nie polecam ze wzgledu na dosc wysoka awaryjnosc
z segatami mialem same nieprzyjemne doswiadczenia

pozdro
pipuch_at_net.atr.bydgoszcz.pl