Kto robi dobre i tanie UPSy?

Autor: Arek Staworzynski (nosty_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 19:20:15 MET DST

Czy ktos doswiadczony moglby mi polecic firme produkujaca pewnie dzialajace
UPSy?

Nie zalezy mi na mocy (1 komp w domu) ani na czasie (moze byc 2 minuty na
zamkniecie) anie na automatyzacji (nie zostawiam kompa samego :).

Natomiast zalezy mi na pewnosci dzialania i zabezpieczeniu przed
krotkotrwalymi zapadami (tak to sie fachowo nazywa) napiecia - zdarza sie to
niestety u mnie bardzo czesto - swiatlo blysnie a komp sie resetuje :(

Z gory dzieki

--
nosty