Odp: Kto robi dobre i tanie UPSy?

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 16:32:17 MET DST

w firmie mamy kilkuletniego ups'a firmy ONE
nie wiem czy ta firma istnieje jeszcze wogole ale ups swietny, juz mielismy
kilkadziesiat zanikow on zawsze powstawal
a mamy niby super apc i juz 3 razy byl w serwisie (naszczescie w ramach
gwarancji), po zaniku pradu nie podniosl sie

Użytkownik Arek Staworzynski <nosty_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:jDVU4.1535$zA1.45876_at_news.tpnet.pl...