Re: Kto robi dobre i tanie UPSy?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 00:20:41 MET DST

> Czy ktos doswiadczony moglby mi polecic firme produkujaca pewnie
> dzialajace
> UPSy?

APC?

> Natomiast zalezy mi na pewnosci dzialania i zabezpieczeniu przed
> krotkotrwalymi zapadami (tak to sie fachowo nazywa) napiecia - zdarza sie
> niestety u mnie bardzo czesto - swiatlo blysnie a komp sie resetuje :(

W takim razie odpada off-line,czyli ups przelaczajacy. Pozostaje
line-interactive lub najlepszy on-line, zwany czasami ups'em z podwojna
konwersja. Przez niego nie "przechodza" zadne zaklocenia, wada jest cena. Np
moj szpital zasilany jest przez Galaxy 60kVA. Do zastosowan domowych (sasiad
spawacz, przelaczenia, zaniki) dobry bylby APC 600VA, ale cena to ok 1200
zl.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310