Odp: zoltix Cobra

Autor: Miucha (sd_at_sd.com)
Data: Thu 18 May 2000 - 19:03:04 MET DST

podpiecia sa dobre na 100%(tz biegnie do "line" ) sterowniki tez jest jakis
hsf soft modem modem cobra (w modemach) i dial-up (w siecowkach)
slyszalem ze niektore plyty glowne nie lubia modemow zoltrixa ,tych pci
,mialem poprzednio na isa 33,6 i wszystko bylo ok ,wiec teraz nie wiem

Użytkownik Rafal Wojnar <duszek_at_softsystem.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39239316.AF4EA165_at_softsystem.com.pl...